מדריך זה הוא המשך של מהו תהליך עבודה אוטומטי?, המלצה שלנו להתחיל ממנו לפני קריאת מדריך זה.
בעזרת מערכת 1CRM ניתן להוסיף תהליך אוטומטי לשליחת הודעת SMS.
כלומר , בעת יצירה/עדכון רשומה , או מרווח זמן מסוים , הודעת SMS מוגדרת מראש תשלח לנמען הקשור לרשומה.
לצורך הדגמה ניצור כעת תהליך עבודה בו – כל קריאת שירות חדשה שנוצרה במערכת בסטטוס פתוח , תשלח הודעת SMS ללקוח " נפתחה קריאת שירות במשרדנו, בברכה נטוויל בע"מ. "
על מנת ליצור תהליך עבודה חדש , לחצו על תפריט הניווט בצד ימין  ⬅ הגדרות  ⬅ הגדרות CRM  ⬅ אוטומציה  ⬅ זרימות עבודה .

יצירת תהליך עבודה לשליחת SMS

כעת יפתח בפנינו מסך, שבו יוצגו כלל תהליכי עבודה הקיימים במערכת .
על מנת ליצור תהליך עבודה חדש , לחצו על " + זרימת עבודה חדשה " בצד שמאל למעלה.

יצירת תהליך עבודה לשליחת SMS

שלב 7 – יש לתת שם לתהליך העבודה. לדוגמה : שליחת SMS בקריאת שירות פתוחה.

שלב 8 –  בחרו את סוג המודול אשר הפעולה בה תפעיל את תהליך העבודה.
              לצורך הדוגמה , בחרנו במודול  "קריאות".

שלב 9 – סטטוס תהליך העבודה קובע האם הוא מופעל או לא . 

שלב 10 – יש לקבוע מתי יחול תהליך העבודה : 

קריאה יצירה = רק בזמן יצירת רשומה חדשה 
קריאה מעודכן ( כולל יצירה ) – בזמן ששדה מסוים עודכן ,כולל יצירת רשומה חדשה.
מרווח זמן = הגדרה של זמן מסוים – מדי יום , מדי שעה , או בתאריך ספציפי.
לצורך הדוגמה : בחרנו בקריאה יצירה .
יצירת תהליך עבודה לשליחת SMS

שלב 11 – ניתן להוסיף תנאי שבו יפעל תהליך העבודה. 

לחצו על  " הוסף תנאי " . בתיבה הימנית שנפתחה בחרו מהו השדה שבעת שינויו , יופעל התהליך ותשלח הודעת SMS.

ניתן להוסיף מספר תנאים , ע"י לחיצה על " הוסף תנאי " והגדרת תנאי חדש.

לצורך הדוגמה : הוספנו תנאי של סטטוס = פתוח. במקרה הזה התהליך יפעל רק במידה והקריאת שירות בסטטוס פתוח. 

שלב 12 –  כעת נגדיר את הפעולה של תהליך העבודה , לחצו על פעולה .

שלב 13 – לחצו על  " SMS משימה " .

יצירת תהליך עבודה לשליחת SMS

שלב 14 – בחלון שיפתח :

"כותרת פעולה " = יש לתת שם לפעולה . לדוגמה – " שליחת SMS בקריאת שירות פתוחה ".

שלב 15 – " מקבלי " = בחרו את מקבלי ההודעה , ע"י לחיצה על התיבה ליד ,ובחרו את השדה בו נמצא מספר הטלפון. לדוגמה : " (אנשי קשר) טלפון נייד ". 

שלב 16 – " טקסט SMS " = יש לכתוב את תוכן ההודעה המבוקשת.
יש אפשרות ליצור הודעה מותאמת אישית באמצעות משתנים דינמיים.
על מנת להוסיף משתנה דינמי , לחצו על תיבה בשם " הוסף שדות ".

 

יצירת תהליך עבודה לשליחת SMS

 

מהם משתנים דינמיים?

משתנים דינמיים מאפשרים הוספה של פרטים מהשדות של אותו המודול.
אם ברצונכם ששמו המלא של האיש קשר יופיע בהודעה , בחרו בשם איש קשר.
לאחר הבחירה יופיע המשתנה באנגלית , וכך בעצם האיש קשר יראה את שמו בתוכן ההודעה.

בסיום הזנת הנתונים לחצו על שמור.

דוגמה של קבלת הודעת SMS לאחר סיום הגדרת תהליך העבודה :

יצירת תהליך עבודה לשליחת SMS