מדריך זה הוא המשך של מהו תהליך עבודה אוטומטי? , המלצה שלנו להתחיל ממנו לפני קריאת מדריך זה.
בעזרת מערכת 1CRM ניתן להוסיף תהליך אוטומטי ליצירת רשומה.
כלומר , בעת יצירה/עדכון רשומה , או מרווח זמן מסוים – תיווצר רשומה נוספת.

לצורך הדגמה ניצור כעת תהליך עבודה בו – עם יצירת מתעניין חדש במערכת , תיווצר קריאת שירות עם בקשה להצעת מחיר.

על מנת ליצור תהליך עבודה חדש , לחצו על תפריט הניווט בצד ימין ⬅ הגדרות ⬅הגדרות CRM ⬅ אוטומציה ⬅ זרימות עבודה .

תהליך עבודה ליצירת רשומה חדשה

כעת יפתח בפנינו מסך, שבו יוצגו כלל תהליכי עבודה הקיימים במערכת .
על מנת ליצור תהליך עבודה חדש , לחצו על " + זרימת עבודה חדשה " בצד שמאל למעלה.

תהליך עבודה ליצירת רשומה חדשה

שלב 7 – יש לתת שם לתהליך העבודה . לדוגמה : " ביצירת מתעניין חדש, תתקבל קריאת שירות עם בקשה להצעת מחיר" .

שלב 8 –  בחרו את סוג המודול אשר הפעולה בה תפעיל את תהליך העבודה.
                  לצורך הדוגמה , בחרנו במודול  "מתעניינים".

שלב 9 –  סטטוס תהליך העבודה קובע האם הוא מופעל או לא . 

שלב 10 –  יש לקבוע מתי יחול תהליך העבודה : 

              הפניה יצירה = רק בזמן יצירת רשומה חדשה 
              הפניה מעודכן ( כולל יצירה ) – בזמן ששדה מסוים עודכן ,כולל יצירת רשומה חדשה.
              מרווח זמן = הגדרה של זמן מסוים – מדי יום , מדי שעה , או בתאריך ספציפי.
              לצורך הדוגמה : בחרנו בהפניה יצירה .

תהליך עבודה ליצירת רשומה חדשה

שלב 11 –  ניתן להוסיף תנאי שבו יפעל תהליך העבודה.
לחצו על  " הוסף תנאי " . בתיבה הימנית שנפתחה בחרו מהו השדה שבעת שינויו , יופעל התהליך ותיווצר קריאת שירות.
ניתן להוסיף מספר תנאים , ע"י לחיצה על " הוסף תנאי " והגדרת תנאי חדש.
לצורך הדוגמה : הוספנו תנאי של קטגוריות מוצר = CRM. במקרה הזה התהליך יפעל רק במידה והמתעניין החדש שנוצר , שייך לקטגוריות מוצר CRM. 

שלב 12 –  כעת נגדיר את הפעולה של תהליך העבודה , לחצו על הוסף פעולה.

שלב 13 – בחרו ב – " יצירת רשומה " .

תהליך עבודה ליצירת רשומה חדשה

שלב 14 – בחלון שיפתח :
                     "כותרת פעולה " = יש לתת שם לפעולה .לדוגמה – " יצירת קריאת שירות עם בקשה להצעת מחיר ".

שלב 15 – " רשומה ב " = בחרו את המודול , שעליו הרשומה החדשה תיווצר.
                     לצורך הדוגמה שלנו – בחרנו במודול קריאות.

שלב 16 – " הוסף שדה" = יש אפשרות להוסיף שדות לרשומה החדשה , ולהגדיר ערך שיופיע באופן אוטומטי ברשומה החדשה. 
                     לדוגמה – בחרנו להוסיף את שדה בשם " סטטוס " , והערך שהגדרנו הוא "פתוח".

יש להגדיר ערכים לכל שדות החובה !

תהליך עבודה ליצירת רשומה חדשה

בסיום הזנת הנתונים לחצו על שמור .

דוגמה של קריאת שירות שנוצרה , לאחר סיום הגדרת תהליך העבודה:

תהליך עבודה ליצירת רשומה חדשה