תגיות הם דרך לארגן את הנתונים , בעזרת התגיות ניתן למצוא רשומות בקלות.
לדוגמה :
אם צוות מכירות רוצה לתייג קבוצה של לידים שפגשו באירוע מכירות, הם יכולים לתייג אותם כ -" לידים חמים אירוע מכירות 2019 ".
בהמשך ניתן לחפש את הרשומות באמצעות התיוג וליצור רשימה למסע פרסום.
1CRM מספקת 2 סוגים של תגיות :
תג פרטי: אלה תגים אישיים שרק המשתמש עצמו יכול לראות.
תג ציבורי: אלה תגים משותפים בין כל המשתמשים.
על מנת להוסיף תגית חדשה במערכת , לחצו על תפריט הניווט בצד ימין למעלה ⬅ הגדרות ⬅הגדרות CRM ⬅ העדפות שלי ⬅ תגיות שלי.
כעת יוצגו כלל התגיות במערכת.
על מנת להוסיף תגית חדשה ,לחצו על "+הוסף תגית".
בחלון דיאלוג שיפתח :
שלב 7 – בחרו את שם התגית.
שלב 8 – על מנת לשתף את התגית בין כל המשתמשים – סמנו את האפשרות "תגים ציבוריים"
בסיום הזנת הנתונים לחצו על "שמור".
על מנת לשייך רשומות לתגית החדשה , סמנו רשומה מסוימת ⬅ עוד ⬅ הוסף תגית .
(בדוגמה למטה ניתן לראות שנבחרו 2 רשומות.)
בחלון דיאלוג שיפתח :
בחרו את התגית החדשה – מתוך רשימת התגיות .
לאחר שבחרתם את התגית לחצו על "שמור".
בנוסף , ניתן להוסיף תגית חדשה גם בחלון הזה , ע"י לחיצה על "צור תג חדש" בצד ימין למעלה .
לאחר שביצעתם את כל השלבים , התגית תופיע למטה בצד ימין .
בלחיצה על התגית – יופיעו כל הרשומות שבחרתם לשייך אליה.