מערכת CRM מסייעת לעסק, הגדול והקטן, להתנהל טוב יותר. המערכת יכולה להכיל מרכיבים משתנים אשר כולם עוזרים לתקשורת טובה יותר בין הגורמים השונים בתוך העסק ומול הלקוחות. במקום להתעסק עם מערכות שונות ושלל כלים ניתן לבצע פעולות רבות בתוך מערכת אחת.

תוכנת CRM בעברית מסייעת לעסק שלך לגדול

בין היתר ניתן לעקוב אחר תהליכי מכירה, לעקוב אחר פעולות לשימור לקוחות, לנהל שלל פרויקטים, להפעיל משימות, להוציא הצעות מחיר ללקוחות ואפילו לשלוט בהנהלת החשבונות. מערכת טובה תוכל לתת לנו את כל השירותים הנדרשים לנו ותאפשר לנו, הקהל הישראלי, להתנהל בקלות בעברית.

כיצד מערכת CRM בעברית עוזרת לניהול העסק?

אחת הבעיות שיכולה לעלות בעסק היא המעקב אחר הפעולות השונות שמתבצעות בו. בין אם בעסק עובד אדם אחד, הבעלים ובין אם ישנם עובדים רבים, חשוב שתהיה לנו יכולת לדעת מה המצב האמיתי של הפעולות השונות שהתבצעו ושאמורות להתבצע.

מערכת CRM בעברית עוזרת לארגן את כל המידע שיש בעסק בצורה מסודרת. כאשר היא מותאמת לצרכים הספציפיים של העסק היא יכולה עזור לנהל בצורה טובה יותר את הלידים, הקמפיינים, פגישות ולדעת מה קורה עם כל משימה בכל רגע נתון. היתרון של תוכנה שעובדת בעברית הוא בנגישות שלה לכל אחד ואחת בארגון. במקום לתרגם את המשימות פשוט וקל יותר לקרוא את כל הנתונים בעברית.

כיצד מערכת CRM תורמת לעסק?

אם עוד לא יצא לך להתנסות בעבודה עם מערכת CRM יכול להיות שתעלה אצלך השאלה כיצד היא תוכל לתרום לעסק או לארגון. היתרון שלה נמצא בתוך התכונות שהיא מביאה איתה ואלו מאפשרות לך ליהנות מהתכונות הבאות:

תקשורת טובה יותר בין הגורמים בארגון

ארגונים שיש בהם עובדים רבים צריכים לדאוג לתקשורת טובה בין הגורמים השונים. גם כאשר הכוונות טובות וגם אם העובדים מסתדרים היטב זה עם זה, הודעות ותקשורת קולית עלולה להוביל לאובדן מידע שיכול להיות קריטי. במקום לסמוך על התקשורת הישנה קל יותר לעבוד עם מערכת אחת שכל עובד וגורם פתוח אליה על פי ההרשאות שניתנו לו ולהבטיח מעבר חלק של המידע.

התנהלות חשבונאית טובה יותר

אנחנו יכולים לעשות שלל פעולות בעסק ויכולים לעבוד שעות רבות. לא תמיד מידת המאמץ שלנו מתורגמת לרווחיות שלנו. הדרך להגיע לרווח היא להתנהל נכון מבחינה חשבונאית ולהבין את בסיס התחום גם בלי להתייעץ עם רואה החשבון. קל יותר להתנהל מבחינה חשבונאית ולהבין את הרווחיות של כל מוצר, עסקה ולקוח דרך תוכנה CRM שמוטמעת בעסק.

מעקב אחר משימות מכל מקום בעולם

האינטרנט נמצא בכף ידינו והיום אנחנו יכולים לעקוב אחר המשימות השונות והפעולות העסקיות מכל מקום על הגלובוס. תוכנת CRM מומלצת תשמור את המידע בענן בצורה מאובטחת ותאפשר לנו לגשת אליו בכל רגע שנרצה. זוהי הדרך הטובה ביותר למנהלים ולמעסיקים לדעת מה קורה בכל רגע בעסק, גם כשהם לא נוכחיים במקום באופן פיזי.

ניהול יעיל של השיווק

כל פעולת שיווק יכולה להיות מורכבת ועצם העובדה שהאינטרנט זמין לכולם לא הופכת זאת לפשוט יותר. המשימה של העסק היא לא רק לשווק את עצמו אלא למצות את הפעולות השונות, לייעל אותן ולחסוך בעלויות השיווק. תוכנה שמתאימה לצרכים של העסק תוכל לסייע לגורמים הרלוונטיים לעקוב אחר הלידים הנכנסים ולוודא כי כל לקוח פוטנציאלי נמצא במעקב על פי הנדרש.

שמירה על לקוחות מרוצים

ככלל, עלות גיוס לקוח חדש היא פי 5 משימור של לקוח קיים. תוכנת ניהול קשרי לקוחות עוזרת לעסק לשמור על הלקוחות מרוצים. התוכנה מאפשרת לראות את הסטטוס של כל אחד מהלקוחות בכל רגע שנדרש. היא מאפשרת לקרוא בבירור את ההיסטוריה של הלקוח ולהתאים את השירות על פי צרכיו וצרכי העסק. העבודה מול הלקוחות זורמת בקלות תודות לתוכנה ובכך העסק יכול לשמור עליהם ולחסוך בעלויות השיווק.

לבחור את המערכת הנכונה עבור העסק או הארגון

היום ברור כי כדאי לנצל את הטכנולוגיה ולהטמיע מערכות שיכולות לקדם את העסק. כיוון שישנן שלל תוכנות ומערכות, חשוב גם לבחור את האחת הנכונה לעסק, אחת שאפשר יהיה להשתמש בה ממסך אחד בלי צורך בתמיכה של מערכות נוספות.

1CRM מספקת בתוכנה אחת מערכת לניהול לקוחות, ניהול תהליכי שיווק וניהול של מערך המכירות. המערכת מתממשקת עם אתרי אינטרנט, מאפשרת להפעיל יומן שיחות ומציגה נתונים שונים, בעברית ובדו"חות קלים לשימוש.

author