מדריך זה הוא המשך של מהו תהליך עבודה אוטומטי? , המלצה שלנו להתחיל ממנו לפני קריאת מדריך זה.
בעזרת מערכת 1CRM ניתן להוסיף תהליך אוטומטי לעדכון שדה ברשומה.
כלומר , בעת יצירה/עדכון רשומה , או מרווח זמן מסוים – שדה ספציפי לבחירתך ישתנה.

 

לצורך הדגמה ניצור כעת תהליך עבודה בו –  עם יצירת קריאת שירות חדשה במערכת , השדה בשם "עדיפות" ישתנה " לטיפול מיידי " .
כלומר, הערך " לטיפול מיידי " תמיד יוגדר בשדה " עדיפות ".

על מנת ליצור תהליך עבודה חדש , לחצו  על תפריט הניווט בצד ימין הגדרות הגדרות CRM אוטומציה זרימות עבודה .

 

תהליך עבודה לשינוי שדה ברשומה

כעת יפתח בפנינו מסך, שבו יוצגו כלל תהליכי עבודה הקיימים במערכת .
על מנת ליצור תהליך עבודה חדש , לחצו על " + זרימת עבודה חדשה " בצד שמאל למעלה.

תהליך עבודה לשינוי שדה ברשומה

שלב 7 – יש לתת שם לתהליך העבודה .
לדוגמה : " ביצירת קריאת שירות, שדה עדיפות ישתנה לטיפול מיידי " .

שלב 8 –  בחרו את סוג המודול אשר הפעולה בה תפעיל את תהליך העבודה.
            לצורך הדוגמה , בחרנו במודול  "קריאות".

שלב 9 – סטטוס תהליך העבודה קובע האם הוא מופעל או לא . 

שלב 10 – יש לקבוע מתי יחול תהליך העבודה : 

קריאה יצירה = רק בזמן יצירת רשומה חדשה 

קריאה מעודכן ( כולל יצירה ) – בזמן ששדה מסוים עודכן ,כולל יצירת רשומה חדשה.

מרווח זמן = הגדרה של זמן מסוים – מדי יום , מדי שעה , או בתאריך ספציפי.

לצורך הדוגמה : בחרנו בקריאה יצירה .

תהליך עבודה לשינוי שדה ברשומה

שלב 11 – ניתן להוסיף תנאי שבו יפעל תהליך העבודה. 

לחצו על  " הוסף תנאי " . בתיבה הימנית שנפתחה בחרו מהו השדה שבעת שינויו , יופעל התהליך ותיווצר קריאת שירות.

ניתן להוסיף מספר תנאים , ע"י לחיצה על " הוסף תנאי " והגדרת תנאי חדש.

לצורך הדוגמה : הוספנו תנאי של קטגוריה = תקלה . במקרה הזה התהליך יפעל רק במידה והקריאת שירות החדשה שנוצרה , שייכת לקטגוריה תקלה. 

שלב 12 –  כעת נגדיר את הפעולה של תהליך העבודה , לחצו על הוסף פעולה.

שלב 13 –  בחרו ב – " עדכן שדות " .

תהליך עבודה לשינוי שדה ברשומה

שלב 14 – בחלון שיפתח :

"כותרת פעולה " = יש לתת שם לפעולה .לדוגמה – " עדכון שדה עדיפות ל- " טיפול מיידי ".

שלב 15 – " הוסף שדה" = בחרו את השדה , שעליו תרצו לעדכן ערכים .
ניתן להוסיף מספר רב של שדות .
לדוגמה – בחרנו להוסיף את שדה בשם " עדיפות" , והערך שהגדרנו הוא " לטיפול מיידי ".

תהליך עבודה לשינוי שדה ברשומה

בסיום הזנת הנתונים לחצו על שמור .