במערכת 1CRM ניתן לנהל את שירות הלקוחות שלכם באמצעות מודול " קריאות שירות ".
על מנת להוסיף קריאת שירות , לחצו על תפריט הניווט בצד ימין ⬅ תמיכה ⬅ קריאות.
כעת יפתח בפנינו מסך, שבו יוצגו כלל קריאות השירות הקיימות במערכת .
על מנת להוסיף קריאה חדשה לחצו על " + הוסף קריאה " בצד שמאל למעלה.
כעת יש למלא את פרטי הקריאה שהתקבלו מהלקוח:
לצורך ההדגמה :
בעזרת שדה " מוקצה אל " – ניתן לשייך את הקריאה למי שמטפל בה .
בעזרת שדה " עדיפות " – ניתן לתעדף את חשיבות הקריאה .
בעזרת שדה " סטטוס " – ניתן לקבוע את מצב הקריאה .
חשוב להדגיש כי ניתן לבצע התאמה אישית של שדות בכדי להתאים את הטופס לצרכים הייחודיים של כל עסק.
בסיום הזנת הנתונים לחצו על שמור .