במערכת 1CRM ניתן לנהל את שירות הלקוחות שלכם באמצעות מודול " קריאות שירות ".
על מנת להוסיף קריאת שירות , לחצו על תפריט הניווט בצד ימין ⬅ תמיכה ⬅ קריאות.

קריאות שירות

כעת יפתח בפנינו מסך, שבו יוצגו כלל קריאות השירות הקיימות במערכת .
על מנת להוסיף קריאה חדשה לחצו על " + הוסף קריאה " בצד שמאל למעלה.

 

קריאות שירות

 

כעת יש למלא את פרטי הקריאה שהתקבלו מהלקוח:

לצורך ההדגמה :

 בעזרת שדה " מוקצה אל " – ניתן לשייך את הקריאה למי שמטפל בה .

בעזרת שדה " עדיפות " – ניתן לתעדף את חשיבות הקריאה .

בעזרת  שדה " סטטוס " – ניתן לקבוע את מצב הקריאה . 

 

קריאות שירות

 

חשוב להדגיש כי ניתן לבצע התאמה אישית של שדות בכדי להתאים את הטופס לצרכים הייחודיים של כל עסק. 
בסיום הזנת הנתונים לחצו על שמור .