תגיות הם דרך לארגן את הנתונים , בעזרת התגיות ניתן למצוא רשומות בקלות.

לדוגמה :

אם צוות מכירות רוצה לתייג קבוצה של לידים שפגשו באירוע מכירות, הם יכולים לתייג אותם  כ -" לידים חמים אירוע מכירות 2019 ". 

בהמשך ניתן לחפש את הרשומות באמצעות התיוג וליצור רשימה למסע פרסום.

1CRM מספקת 2 סוגים של תגיות :

 תג פרטי: אלה תגים אישיים שרק המשתמש עצמו יכול לראות.

 תג ציבורי: אלה תגים משותפים בין כל המשתמשים.

על מנת להוסיף תגית חדשה במערכת , לחצו על תפריט הניווט בצד ימין למעלה ⬅ הגדרות ⬅הגדרות CRM ⬅ העדפות שלי ⬅ תגיות שלי.

תגיות

כעת יוצגו כלל התגיות במערכת.
על מנת להוסיף תגית חדשה ,לחצו על "+הוסף תגית".

תגיות

 

 

בחלון דיאלוג שיפתח :

 שלב 7 –  בחרו את שם התגית.

שלב 8 – על מנת לשתף את התגית בין כל המשתמשים – סמנו את האפשרות "תגים ציבוריים"

בסיום הזנת הנתונים לחצו על "שמור".

תגיות

 

 

על מנת לשייך רשומות לתגית החדשה , סמנו רשומה מסוימת עוד הוסף תגית .

(בדוגמה למטה ניתן לראות שנבחרו 2 רשומות.)

תגיות

בחלון דיאלוג שיפתח :

בחרו את התגית החדשה – מתוך רשימת התגיות .

לאחר שבחרתם את התגית לחצו על "שמור".

בנוסף , ניתן להוסיף תגית חדשה גם בחלון הזה , ע"י לחיצה על "צור תג חדש" בצד ימין למעלה .

תגיות 

 

לאחר שביצעתם את כל השלבים , התגית תופיע למטה בצד ימין .
בלחיצה על התגית – יופיעו כל הרשומות שבחרתם לשייך אליה.

תגיות