מה זה בלוק ?

במערכת  1CRM כל המידע המוצג מסודר בבלוקים. כל בלוק מייצג יחידת מידע.

לדוגמה : 

ניתן לראות בתמונה 4 בלוקים , המכילים שדות שונים.

בלוק "פירוט קריאה".

בלוק "מעקב"

בלוק "פרטי קשר"

בלוק "הערות פנימיות לשימוש החברה".

 

בלוקים במערכת

 

כל מודול במערכת ( אנשי קשר, מכירות, מתעניינים, ארגונים, קריאות שירות ,ועוד) מגיע עם בלוקים ברירת מחדל, אותם בחרנו בהתאם לניסיוננו.

למרות זאת, כל לקוח מבקש ורוצה לבצע התאמות בשדות המערכת על מנת לשמור ערכים מותאמים באופן אישי לתהליך העסקי שלו .

במדריך זה נלמד כיצד לבצע התאמות לבלוקים במערכת :

 

היכנסו למודול שברצונכם לבצע לו התאמות. כלומר, במידה וברצונכם להוסיף בלוק למודול קריאות ,היכנסו למודול קריאות. 

לצורך ההדגמה ניצור בלוק במודול קריאות.

 

לחצו על תפריט הניווט בצד ימין למעלה   "תמיכה" "קריאות".

בלוקים במערכת

 

על מנת ליצור/להסיר בלוק, לחצו על "התאמה אישית" בצד שמאל למעלה "קריאות  Fields & Layout"

 

 בלוקים במערכת 

 

כעת יפתח בפנינו מסך , שבו יוצגו כלל השדות והבלוקים במודול קריאות .

על מנת להוסיף בלוק חדש  , לחצו על "+אדבלוק" בצד ימין .

בחלון דיאלוג שיפתח  , בחרו את שם הבלוק , ולאחר מכן בחרו את המיקום שלו , ע"י לחיצה על "הוסף לאחר" .

בסיום הזנת הנתונים לחצו על "שמור".

בלוקים במערכת

 

 

 

על מנת למחוק בלוק , לחצו על "מחק בלוק מותאם אישית" מעל הבלוק שאותו תרצו למחוק.

בנוסף , קיימת אפשרות בשם "כווץ בלוק" – בעזרת אפשרות זו תוכלו להסתיר את השדות של הבלוק , כאשר תכנסו לפרטים של רשומה כלשהי.

 

בלוקים במערכת