מהי חלונית השיחה ?

במידה ואתם מחוברים ל – מרכזיית 1COM , בעת שיחה נכנסת או יוצאת , תופיע חלונית שיחה בחלק העליון של המסך .
חלונית השיחה מכילה את שם איש קשר , מספר טלפון שלו , ואת שם הארגון שאליו שייך איש קשר.

לצורך הדגמה בתמונה למטה :

שם איש קשר = אור אשכנזי
מספר טלפון = 0503533067
שם ארגון = netvill

פעולות מתוך הקפצת חלונית השיחה

 

פעולות מתוך סרגל השיחה :

בלחיצה על שם איש קשר – מאפשר לפתוח את כרטיס איש קשר, עם כל הפרטים המלאים.

בלחיצה על שם הארגון – מאפשר לפתוח את כרטיס הארגון , עם כל הפרטים המלאים.

 

מספר כפתורים נוספים לפעולות מהירות:

הוסף קריאה – מאפשר ליצור קריאת שירות באופן מהיר , שתקושר לאיש קשר/ארגון שאיתו מתבצעת השיחה.

הוסף איש קשר – מאפשר ליצור איש קשר באופן מהיר.

הוסף ארגון – מאפשר ליצור ארגון באופן מהיר.

הוסף מתעניין – מאפשר ליצור מתעניין באופן מהיר.

הוסף אירוע – מאפשר ליצור אירוע באופן מהיר ,שיקושר לאיש קשר/ארגון שאיתו מתבצעת השיחה.

הוסף משימה – מאפשר ליצור משימה באופן מהיר , שתקושר לאיש קשר/ארגון שאיתו מתבצעת השיחה.