מערכת 1CRM מאפשרת לנהל את קשרי הלקוחות ביעילות .
בעזרת מערכת 1CRM תוכלו לאתר את הלקוחות שלא הייתם איתם בקשר זמן רב .
ניתן ליצור רשימת תצוגה ייעודית שמציגה את הלקוחות שלא נוצר איתם קשר לאחרונה, באמצעות יצירת סינון עבור רשימת לקוחות שלא נוצר איתם קשר בחודש/רבעון/שבוע אחרון.
שימו לב :
שדה " זמן שינוי " : הינו שדה אשר מתעדכן בצורה אוטומטית עם חותמת זמן שבה נעשה השינוי האחרון באחד מהשדות בתיק הלקוח , או בעת כתיבת הערה במרכז הערות.
זהו השדה שבו יעשה שימוש לזיהוי אותם לקוחות שלא נוצר איתם קשר לאחרונה.
בנוסף , בתוך תיק הלקוח קיים מרכז עדכונים , שמראה את כל השינויים והעדכונים שנעשו בתיק הלקוח.
על מנת לבצע מעקב אחר הלקוחות:
שלב 1 – יש להיכנס למודול לקוחות וללחוץ על ה + בצד ימין למעלה ליד הרשימות.
שלב 2 – בחלון שיפתח , יש להזין את שם הרשימה , למשל " התקשרות אחרונה מול הלקוח ".
שלב 3 – יש לבחור את השדות הרלוונטים שיוצגו ברשימה , כמו למשל " שם פרטי " , " טלפון נייד ".
שלב 4 – יש להוסיף תנאי סינון – בדוגמה שלפניכם תנאי הסינון הוא לפי שדה " זמן שינוי " – כשהתנאי הוא " חודש שעבר ".
בסיום הזנת הנתונים לחצו על שמור.
בנוסף , על מנת להיכנס למרכז העדכונים בתיק הלקוח :
לחצו על לשונית " עדכונים " .