מערכת 1CRM מאפשרת לנהל את קשרי הלקוחות ביעילות .
בעזרת מערכת 1CRM תוכלו לאתר את הלקוחות שלא הייתם איתם בקשר זמן רב .
ניתן ליצור רשימת תצוגה ייעודית שמציגה את הלקוחות שלא נוצר איתם קשר לאחרונה, באמצעות יצירת סינון עבור רשימת לקוחות שלא נוצר איתם קשר בחודש/רבעון/שבוע אחרון.

 

שימו לב :

שדה  " זמן שינוי " : הינו שדה אשר מתעדכן בצורה אוטומטית עם חותמת זמן שבה נעשה השינוי האחרון באחד מהשדות בתיק הלקוח , או בעת כתיבת הערה במרכז הערות.
זהו השדה שבו יעשה שימוש לזיהוי אותם לקוחות שלא נוצר איתם קשר לאחרונה.
בנוסף , בתוך תיק הלקוח קיים מרכז עדכונים , שמראה את כל השינויים והעדכונים שנעשו בתיק הלקוח.

על מנת לבצע מעקב אחר הלקוחות:

שלב 1 – יש להיכנס למודול לקוחות וללחוץ על ה + בצד ימין למעלה ליד הרשימות.
שלב 2 – בחלון  שיפתח , יש להזין את שם הרשימה , למשל " התקשרות אחרונה מול הלקוח ".
שלב 3 –  יש לבחור את השדות הרלוונטים שיוצגו ברשימה , כמו למשל "  שם פרטי " , " טלפון נייד ".
שלב 4 –  יש להוסיף תנאי סינון –  בדוגמה שלפניכם תנאי הסינון הוא לפי שדה "  זמן שינוי " – כשהתנאי הוא " חודש שעבר ".

 

בסיום הזנת הנתונים לחצו על שמור.

איתור התקשרות אחרונה מול הלקוח

איתור התקשרות אחרונה מול הלקוח

בנוסף , על מנת להיכנס למרכז העדכונים בתיק הלקוח :
לחצו על לשונית " עדכונים " .

איתור התקשרות אחרונה מול הלקוח