בין אם העסק שלך נמצא בתחילת דרכו ובין אם הוא פעיל כבר מספר שנים, אחד המרכיבים ההכרחיים להצלחה שלך הוא הלקוחות. שמירה על לקוח קיים, שכבר נכנס למערכת, נמוכה בהרבה מהבאת לקוח חדש. שימור לקוחות נכון דורש ניהול נכון של התהליכים ותקשורת טובה.

5 סיבות להטמעי תוכנת CRM בעסק שלך

לעסק יש משימות רבות ולא פעם גורמים שונים מתנהלים מול אותו לקוח. תוכנת ניהול קשרי לקוחות מאפשרת לכל התהליכים להיות יעילים ומוצלחים יותר. הטמעת התוכנה יכולה להיות מהירה והיא יכולה להוביל לעלייה ברווחיות העסק, שיפור התדמית ואף להגעה של לקוחות נוספים בעקבות לקוחות מרוצים. 

5 סיבות להטמעת תוכנת ניהול קשרי לקוחות

הטמעת תוכנה חדשה בעסק זהה להטמעת תהליכים חדשים. החששות יכולים לעלות בתחילת הדרך, אך המפגש עם מערכת CRM יכול להפיג חששות רבים. אם יש לך התלבטות לגבי התהליך, הסיבות הבאות יעזרו לך לקבל החלטה שתתאים לך:

סיבה ראשונה – תהליך פשוט וקל

במקום להסתבך עם ניהול המשימות קל יותר להטמיע בעסק תוכנת ניהול קשרי לקוחות. התוכנה ידידותית לשימוש, היא עובדת באופן אינטואיטיבי ועקומת הלמידה קצרה. התוכנה עובדת בסנכרון עם שלל מערכות אחרות שנדרשות לעסק כמו המרכזייה החכמה של 1COM, אתר האינטרנט ועוד.

החשש מפני הכנסת מערכת נוספת לתוך העסק נעלם לאחר מספר כניסות. התוכנה מציגה את כל הנתונים הנדרשים לעסק באופן ברור וקל לקריאה, מה שמוביל בסופו של דבר לחיסכון בזמן, מיצוי תהליכי העבודה מול הלקוחות ויכול להעלות את הרווחיות.

סיבה שנייה – תקשורת טובה מול כל הגורמים בעסק

מערכת CRM מומלצת מכילה מרכיבים של ניהול לקוחות. היא מאפשרת לקיים תקשורת טובה יותר מול כל גורם בעסק. כל העובדים וכל המחלקות יכולים לראות את המידע הנחוץ להם בכל רגע נתון. אין יותר מסרים שנשכחים או הולכים לאיבוד ואין יותר תקשורת לא מוצלחת.

המערכת הופכת את התקשורת בין האנשים לטובה יותר והופכת את חווית הלקוח למוצלחת. שביעות הרצון של הלקוחות מושפע בין היתר מתקשורת רציפה וברורה. מהיום כל גורם המתנהל מול הלקוחות יכול להתעדכן בהיסטוריה שלהם ולתת שירות טוב יותר.

סיבה שלישית – מיצוי תהליכי המכירה

נושא חשוב בעסק נוגע למשפך השיווקי. אחת המטרות צריכה להיות מיצוי של תהליך המכירה. ברגע שנכנס למערכת לקוח מתעניין (ליד) הוא עובר את הטיפול המתאים. העסק לא יכול להרשות לעצמו לפספס תהליכי מכירה וכל פניה חשובה.

מערכת CRM לניהול לקוחות עוזרת לכל גורם למצות את ההתנהלות שלו מול הלקוחות. היא מציגה את כל הנתונים הרלוונטיים באופן ברור ובאיזה שלב של תהליך המכירה נמצא המתעניין. שימוש במערכת מגדיל את סיכויי המכירה ואת אחוזי ההמרה.

סיבה רביעית – שליטה בתהליכים העסקיים מכל מקום

המערכת מעלה את הנתונים לענן מאובטח. ניתן לנהל את הרשאות הגישה בקלות ומאותו הרגע כל גורם יכול לצפות בנתונים הנחוצים בכל מקום ובכל שעה. אם חשוב לך לדעת מה קורה בעסק וכיצד העובדים שלך מתנהלים עם הלקוחות גם באמצע הלילה או במהלך החופשה, המערכת תציג לך את כל הנתונים, בכל מכשיר.

התנהלות חכמה יכולה להתקיים בכל מקום. סוכני השטח, המנהלים והעובדים במשרד, יכולים להוציא בקלות את הנתונים הנדרשים להם לעבודה מול הלקוחות, בעבודה במחשב או במכשיר הנייד.

סיבה חמישית – התנהלות בשפה העברית

אחד הקשיים שעולים לא פעם בעסק הוא ההתנהלות מול שפה זרה. לא כל העובדים יכולים להתנהל באופן אינטואיטיבי ובנוחות באנגלית ולא כל בעלי העסקים רוצים בכך. מערכת ניהול קשרי לקוחות מעלה את היכולות של העסק וכל זאת בעברית.

למעשה, כל החששות שיכולים לעלות בהטמעת תוכנה חדשה מתפוגגים במהרה במפגש הראשון עם מערכת 1COM. המערכת עובדת בשפה העברית ומביאה את כל היתרונות לעסק תחת קורת גג אחת.

בחירת המערכת המתאימה לעסק

התקדמות הטכנולוגיה מאפשרת לעסק לשפר את ההתנהלות שלו על ידי קבלת ההחלטות הנכונות. החלטה חשובה תהיה לבחור במערכות שנחוצות לך ושיעזרו לעסק לעבוד טוב יותר וכאן נכנסת מערכת 1COM שמרכזת בתוכנה אחת שלל תכונות שחשובות לעסק.

מערכת CRM מאפשרת תחת תוכנה אחת לנהל את קשרי הלקוחות, את תהליכי השיווק, לבצע ניתוחים מהירים של נתוני העסק, לנהל את מערך הלקוחות והיא עובדת בעברית, על כל מכשיר ומתממשקת עם מרכזיית 1COM ואתר האינטרנט של העסק.

author
אור אשכנזי