ניהול העסק או הארגון דורש לא פעם התנהלות מול גורמים שונים ותקשורת מול לקוחות רבים. תהליכי ההתקשרות יכולים להתבצע מול לידים, לקוחות קיימים וגורמים שונים בעסק. מערכת ניהול קשרי לקוחות לעסק הנקראת גם מערכת CRM (Customer Relationship Management) הופכת את כל תהליכי ההתקשרות לפשוטים.

מערכת זו מסייעת למצות את תהליכי המכירה, משפרת את ביצוע הגבייה ומאפשרת לראות את כלל הנתונים הנוגעים לפרויקטים השונים בצורה ברורה ופשוטה מבחינה ויזואלית.

מערכת ניהול קשרי לקוחות לעסק שלך

חשיבות מערכת CRM לעסקים

תוכנת CRM לעסקים עוזרת לנהל נכון את כל התקשורת מול הלקוחות. היא תומכת בפרויקטים השונים של העסק ותורמת לתהליך השגת המטרות. מערכת אשר מתאימה לעסק יכולה לסייע בהגדלת מספר הלקוחות הפוטנציאליים, בזיהוי הלקוחות האיכותיים מתוך אלו שבמאגר, היא משפרת את אחוזי הסגירה ועוזרת למצות את כוח האדם שבעסק.

 

מאפייני מערכת ניהול קשרי לקוחות לעסק

ישנם מספר מאפיינים אשר הופכים את מערכת ה-CRM להכרחית בעבור כל עסק. תוכנת CRM לעסק קטן וגדול מאפשרת לבצע בקלות את המשימות הבאות:

 

ניהול לידים

לידים הם לקוחות מתעניינים. הם יכולים להגיע אל העסק ממקורות שונים ובהם: דפי נחיתה, קמפיינים ואתר האינטרנט של העסק. מערכת CRM אוספת את כל הנתונים, מרכזת אותם במקום אחד בצורה ברורה ומאפשרת ניהול לידים יעיל ע"י מעקב ותזכורת אוטומטית להתנהלות מול אותם מתעניינים.

 

ניהול תהליכי מכירות

העסק זקוק למערכת שתעזור לו לנהל את מערך המכירות וגם כאן מערכת ניהול לקוחות נותנת את הפתרון הנכון. המערכת מאפשרת להוציא הצעות מחיר, לתקשר עם הלקוחות בקלות, לסמן את מצב התקשורת מול כל לקוח ובסופו של דבר הוא מאפשר להפוך את הליד המתעניין ללקוח תודות לתהליך של התקשרות נכונה ויעילה.

 

יומן מסונכרן ויומן שיחות

המערכת יכולה להתממשק עם יומן הפגישות של גוגל ויומנים אחרים. בנוסף, ניתן להקליט ולשמור בה שיחות שמתקיימות מול הלקוחות. תודות לתהליכים נכונים היומן מעלה משימות והגורמים הרלוונטיים בעסק יכולים גם לקבל אותן גם דרך תזכורות SMS.

 

ניהול פרויקטים ומשימות

מעבר לניהול תהליכי המכירות ניתן לשמור על תקשורת נכונה מול הלקוחות והגורמים השונים בעסק. ניתן לנהל באמצעותה קריאות שירות ולנהל תהליכי עבודה נוספים שמתבצעים בעסק. דרך המערכת ניתן לנהל מלאי, לעקוב אחר השירותים שניתנים על ידי העסק ולתקשר בצורה יעילה מול הספקים השונים.

 

דו"חות וכלים גרפיים

את כל הנתונים של העסק ניתן לראות בתוך מערכת CRM וכל זאת בצורה של דו"חות וכלים גרפיים ברורים ופשוטים להבנה. בכל רגע נתון ניתן הגורם המאושר לצפות בנתונים יוכל לקבל את המידע הרלוונטי. בכל רגע ניתן לדעת מה מצב הלידים, המכירות והסטטוס של המשימות השונות.

 

עבודה פשוטה ויעילה

המטרה של העסק והארגון היא לפעול בצורה יעילה מול שלל המשימות. מערכת CRM פשוטה מאפשרת לגורמים השונים ללמוד במהרה על המערכת ולהטמיע את היתרונות שלה בקלות בארגון. המערכת חייבת להתממשק עם כל גורם אחר שיכול להיות רלוונטי: מערכת שיחות, יומן הפגישות של גוגל, לאתר האינטרנט ולמערכת 1COM.

מערכת 1COM היא מרכזייה חכמה אשר הופכת את תהליך ניהול ומעקב התקשורת מול הלקוחות לפשוט וקל. דרך המערכת ניתן להוציא שיחות, לקבל את תיק הלקוח בלחיצת כפתור (גם תוך כדי השיחה) ולבצע עדכונים ביומן. המערכת מתחברת אל 1CRM ומספקת את פתרון התקשורת הטוב ביותר לעסק.

 

מערכת 1CRM

מערכת 1CRM מעניקה את כל היתרונות של ניהול העסק והלקוחות במקום אחד. המערכת קלה להפעלה ולהטמעה בעסק. היא מסונכרנת עם היומן של גוגל, אתר האינטרנט, תבניות אימייל, הקמפיינים השונים וגורמים נוספים.

העסק זקוק לתמיכה הטכנולוגית הטובה ביותר במינימום מאמץ והשקעת זמן. זה הזמן לשלוט בתהליכים להתנסות במערכת המתקדמת 1CRM, להתייעל, להשיג לקוחות נוספים, לסגור עסקאות מכל מקום ולקבל את התמיכה הטכנולוגית הטובה ביותר לעסק שלך.

author
אור אשכנזי